Uutiset Vapaa-aika Ellit Mobiili Viestit Asiakkuus Haku

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    tuuli.net Foorumin päävalikko -> Sana vapaa
Kirjoittaja Viesti
Sandy

LähetäLähetetty: 11.4.08 - 8:40    Viestin aihe: avatar Vastaa lainaamalla viestiä

Miten saisin itsetehdyn avatarin tänne. Photobucket avatarkoossa ja omalta koneelta paint-ohjelmalla pienennetty kuva eivät kumpikaan kelpaa. Alkaa tulla pakkomielle... Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shamu

LähetäLähetetty: 11.4.08 - 18:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minkäs kokoisia ne neidon kuvat on? Tuo maksimikoko taitaa olla 6 kb eli aika pieni.

Sinälläänhän tämä paikka on yhtä kuollut kuin meikäläisen seksielämä eli kannattaako tänne avatarkuvaa laittaa. Confused
Sandy

LähetäLähetetty: 12.4.08 - 12:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onnistui Wink , kun painoin direkt link eikä img code ja varmuuden vuoksi tein ihan minipienen kuvan. Embarassed
Pakko tänne nyt vain oli tuo avatarkuva panna. Laughing
Takaisin alkuun
Shamu

LähetäLähetetty: 12.4.08 - 13:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onnea päivän onnistuneesta suorituksesta. Aika on pieni kuva neidolla kyllä. Eli jonkin sortin horsma lienee kuitenkin kyseessä? Confused

Herättääkseni keskustelua voinkin tässä kysyä, että miksi nainen tulee kaupassa kysymään täysin vieraalta mieheltä, että mistä täältä löytyvät kondomit? Shocked
Tämä tapahtui tänään minulle eräässä nimeltä mainitsemattomassa järkky suuressa kaupassa. Eli olin huolettoman onnellisena Prisman miesten naamatuoteosastolla valitsemassa omalle kasvotyypilleni sopivaa järjettömän syvältä puhdistavaa pesuainetta. Olen hyvin huomaamattoman näköinen olento, eikä minua voi vaatetuksen perusteella ainakaan myyjään sekoittaa. Mielestäni en myöskään näytä ulkoisesti kondomien suurkuluttajalta. Confused Silti kyseinen neito valitsi minut "uhrikseen" ja sanoi, että "hänen on pakko kysyä sinulta, että mistä täältä löytyvät kondomit." Miksi? Tämä asia on nyt vaivannut minua jo useamman tunnin. Shocked

Jos puhutaan kondomien suurkuluttaja-lookista, niin linkkaan tähän Lauantain kunniaksi yhden suosikkilaulajani esityksen Bryan Adamsin hitistä. Eli viisun vetää Engelbert Humperdinck, joka on siis ihan hävyttömän komea mies. Sen lisäksi siis vielä, että omistaa maailman komeimman nimen. Häneltä minäkin voisin mennä kysymään kondomeista Prisman kosmetiikkaosastolla, jos tiemme siellä kohtaisivat. Rolling Eyes Linkki :

http://youtube.com/watch?v=d8xvXgRE7Bw
Sandy

LähetäLähetetty: 12.4.08 - 13:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos Shamu onnittelusta! Minun miesmakuni ei varsinaisesti sopisi tämä Engelbert, vaikkei sen kummemmin vikaakaan ole; mutta komeasti laulelee. Razz
(...Lähtee töihin miettien saiko nainen ne kondomit...)
Takaisin alkuun
Muksis

LähetäLähetetty: 17.4.08 - 16:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No kato Shamu, minulla olisi nyt teoria miksi tuo neito kysyi sinulta niistä kondomeista. Sinähän olet luultavasti lutuisen ja kiltin näköinen mies ja et ole lainkaan uhkaavan näköinen naistenkaataja. Sinä siis olit turvallisen tuntuinen mies, jolta oli helppo kysyä tuollaista asiaa. Ja koska olet mies, niin tiedät varmaan paremmin missä ne kortsut ovat kuin esim. naiset. Jos olisit ollut oikein rohkea, olisit voinut kysyä neidolta tarvitseeko hän kenties apua niiden kortsujen kanssa Very Happy . Noh, kerro nyt autoitko neitoa hädässä?

Voih, viisu oli kyllä kaunis...
Shamu

LähetäLähetetty: 17.4.08 - 18:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan hyvä teoria kyllä.......... Confused Itsekin naisena kysyisin kondomeista ehkä siltä kaupan vaarattomimman näköiseltä hiipparilta, joka on sen näköinen, että ei varmasti ota kysymystä ainakaan minään iskurepliikkinä.

Ja en siis pystynyt auttamaan neitoa hädässä, kun minulla ei ole hajuakaan, missä ne kondomit siellä sijaitsevat. Vastasin, että en osaa oikein sanoa, kun ei ole ollut sellaisille vehkeille tarvetta. Mutta kyllä ne loogisesti ajateltuna varmaankin tälle osastolle kuuluvat. Confused Ja sitten juoksin karkuun. Sad
Antimoni

LähetäLähetetty: 22.4.08 - 8:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Shamu kirjoitti:
Eli viisun vetää Engelbert Humperdinck, joka on siis ihan hävyttömän komea mies.

Shamu, sulla on outo miesmaku! Razz Kyllä esim. alkuperäisesittäjä on ziljoona kertaa hotimpi!

- Oscar Wilde -
Takaisin alkuun
Shamu

LähetäLähetetty: 22.4.08 - 16:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Antimoni kirjoitti:
Shamu, sulla on outo miesmaku! Razz Kyllä esim. alkuperäisesittäjä on ziljoona kertaa hotimpi!

Minusta taas alkuperäinen on niin taviksen näköinen mies, kuin voi vaan olla. Miesmakuni kallistunee sitten vähän eksoottisemmilla piirteillä varustettuihin miehiin. Confused
Nike

LähetäLähetetty: 24.6.08 - 22:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täytyy kyllä myöntää, että ei kyllä ole munkaan miesmakuni rajoissa toi kultakurkku.

Mä epäilen, että tytöt olevat tehneet vedon johonkin liittyen ja hävinnyt vain joutui kysymään "nolon" kysymyksen tuntemattomalta vastakkaisen sukupuolen edustajalta. Ja kaverit senkun hihittivät ja kihittivät, että hauska juttu. Wink
Shamu

LähetäLähetetty: 27.6.08 - 16:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olisiko ujoa ja herkkämielistä poikalasta noin törkeästi koijattu? Shocked
Antimoni

LähetäLähetetty: 14.7.08 - 7:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nike kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää, että ei kyllä ole munkaan miesmakuni rajoissa toi kultakurkku.

Ai kumpi niistä?

Eipä silti, ei Bryan Adamskaan minusta NIIN hyvännäköinen ole, Engelbert vaan oli musta aika urgh... Löysinpä muuten öbaut maailman hoteimman miehen viime viikolla! Kävin kattomassa sen uuden Narnia-leffan ja leffa oli paikoitellen hiukka boretus, liikaa tylsiä taistelukohtauksia jne. mutta uuh, Prinssi Kaspianin näyttelijä Ben Barnes!

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:pAjpUMBHiQsFFM:http://spa.fotologs.net/photo/10/22/64/narniabrasil/1191958004_f.jpg

Eli ei tullu tylsää leffaa kattoessa! Very Happy Nestehukka tosin ehkä tuli...

- Oscar Wilde -
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    tuuli.net Foorumin päävalikko -> Sana vapaa Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään